Thursday, October 14, 2010

nak beg estee lauder lagi?.jom join lucky draw



Yosssshhhh!!! nak tak???nak...nak..nak..so kalo nak kena la KLIK SINI...kalo x camner nak dapat kan???



okes...ada 2 bijik jek beg nie akn berada di genggaman korang yg bertuah...mmmm rasa2 aku bertuah tak? doa2 kan le yea...nakkkkk sngat2 ni....



Meh aku nak citer sket pasal produk Shaklee..eh korang x kan x penah dgr koT???ye lah aku pown masa mula2 pon x tau apa ke Shaklee nie??tapi sbb aku tgk ramai yg kata produk nie baguzzzzz in the world so aku pon cubalah menoraiiii...




mula2 kan..aku jenguk blog cik chery nie secara diam2...mmg aku kaji di segala sudut apa yng menarik n tertariknya produk shaklee nie...bila klik2..keluar la ayat aku begini " Ooooo...OOO...OOOOOO" hahaha..sampaikan brader sebelah meja aku nie dah panggil aku Tarzan!!! " Woitttt!!!apa la ko nie dari tadi OOOO...OOOOO...OOOO..." heheehehe....



SET B Mengandungi :30 tabs of Vitalea/ Multivitamins30 tabs of B Complex30 tabs of Vitamin C60 tabs of Alfalfa

Di mana jua...bila2 masa hanya utk dia...24hrs beb!!!

So aku terpikat ngan SETB..sbb kan aku BF anak aku tuk si lil Dini tu...semangat beb sbb ye lah..sgt2 jeles tau tgk org boleh kumpul susu berpeti2..siap ada esbox lagiks...aku???? mmm ada gaks susu ...tapi x semeriah cam org lain..tapi aku totap syukraNNNNN...alhamdulillah...


ini lah my lil cayang bucuk debob mama!!!keperluan dia hnya yg TERBAIKKKK !!!

so masa nak order kat blog Chery x dpt sbb masa tu x silap aku Miss chery gi bercoti ke apa.agak panjang le beliau nak bertapa menyepikan blog .so dia bg link kat Mommy Lyna...so aku order jek la kat Mommy Lyna...so far sgt2 memuaskan ati!!!cumaaaa....tau je lah aku nie payah nau nak mkn ubt kan??so kena kentalkan azam n semnagt lah!!demi anakanda ku terCHENTA!!! benda yg aku susah nak TELAN...terpaksa gaks aku TELAN!!!! waaaaa...tapi alhamdulillah susu yg dihasilkan sgt2 memuaskan..pe lagiks??menambahkan semangat aku untuk rajin terus pam...pam..dan pam!!!!hinggalah ke hari ini..




Oh yea...yg best masa bolan poserrr aitu aku dapt performance Drink FREEEE dari mommy lyna sbb aku join GA beliaw...wah dek kerana berkat minum performance drink di bulan puasa kehidupan aku seharian menjadik segar bugar...seprti wanita besi wa ckp Lu...hahahaa..ye lah bila time lunch aku tgk opis mate aku smueeee ZZZZZZZ lomah gemalai je..rasa2 kalo aku tolak gune 1 jari dah rebah kot???hahahaha...tapi AKU???masih semnagt dan kental menghadap keja2 yg menimbun dgn rasa bersemngt!!x rasa lapar...x rasa haus...x rasa nak MATI pon!!!><>
so??? jom le kita toRAIIIII...x rugi pown!!demi kesihatan anda,,,anak-anak..dan family tercayangzzzzz!!!!






so layantzzzz je la eh!!!



1 comment:

  1. salam dear..thanks for join...nnt akak follow u dan kita tukar2 blog list ye...vitamin utk kanak2 tu bagus gak kalo anak u kurang selra mkn..bleh try mealshake je dah..takyah kasi tablet2 tu dulu..

    ReplyDelete

mari komen..jgn x komen!!!