Sunday, October 3, 2010

CONTEST : THE BEST PICTURE WITH MY BAJU RAYA


YOSHHHH!!! nak join? masih sempat okesssss.... KLIK SINI more details yea...

okes..ini lah kenangan gambar raya yg bagi aku sgt2 best...sbb my hubby dapat merakamkan moment terindah ini secara x sengaja...hehehe...dari permulaan hanya nak bergurau senda...tetiba...anak buah aku yang encem tu dengan paksa rela memberikan kat aku ( maksu ) nya duit raya....dan 2 org anak buah aku tu agak kaget+terkezut + jeles kottt sbb maksu nya dapat wit raya gaks,,...heheehhehe..so layantzzz le gmbo yang aku pertaruhkan ini..harap2 kalo bertuah...ada lah kemenangan menyebelahi diri ini...pe2 pown contets nie mmg BEST!!!


* kalo gambar x jelas...klik gambar utk paparan yg lebih jelas yea...:)


thanks miza sbb anjurkan contest yg gempak camnie...

so layantzzzz je la eh!!!!

1 comment:

  1. awak rasa awak menang tak??hehehe.lets!check it out!

    ReplyDelete

mari komen..jgn x komen!!!