Tuesday, July 13, 2010

wansteddy giveaway...

klik banner ni pon boleh kalo nak tau T&C!!!

Yosssshhhh!!!! setelah diamuk n diugut oleh empunya blog suh aku join gaks giveaway anjuran puan wansteddy nie...aku gegeh membuat entry giveaway nie..hahaha kang dia COP aku x support member wakakakaa..act mmg aku nak masuk lama dah..tapi asyik la luper...sampe puan wansteddy dah majuk2 ngan aku hihihi..aku saja je nak test kesabaran dia...waccca!!!nie kalo aku x bertuah gaks x tau la...dah byk giveaway dia aku join asyik la langkah kaki kiri jek..huhuhuu..tpi siyes la..aku kalo menang nak paksa dia bagi hadiah best2 kat aku...actually hadiah yg ditawrakan pun mmg best sgt!!!mmg aku admire dah nie..heheheeh...

okes korang nak join n nak tgk apa hadiah best yg bakal korang dpat pi la KLIK SINI

so layantzzz je la eh!!!

No comments:

Post a Comment

mari komen..jgn x komen!!!