Friday, July 9, 2010

lensa buruk,the contest

Yoshhhhh!!!dah bersedia nak join contest nie???iman kena kuattttt okes...hehehe..ok lah nak tau lanjut klik je kat banner atas..trus le korang dpt tau apa yg owner blog nak dan x nak tentang contest nie...relaks la..jgn gabra..contest nie best..sebest empunya tuan blog nie...hehehehe

so nie gambo aku pertaruhkan!!!

Tajuk foto : kau ibarat BURGER KING di tekak ku..membuat aku GERAM padamu....
Model Telefon Bimbit : Nokia E71
Slogan : Saya suka blog Lensa Buruk kerana .......
entah lah baru aku kenal...baruku godek-godek dah suka..suka pada ayat2 nusantara yg dia gune..wakakakaka....bagi aku mungkin dia seorang berjiwa puitis...pewwww..kalo yo lah..kita leh 1 geng!!!puitis minah karat!!!hahahahaha...karat tu jgn sebarang ngomong...istilah aku kalo karat nie...GILA_GILA...ada ko kesah???cam tu lah....yg best nya aku x abis QATAM lagiks blog dia, so sbb nak masuk ini contest aku akan jelajah setiap ceruk entry dia pasni...ada org kata x kering gusi kalo baca blog dia...cam BEST je kan...x kenal maka x cinta...dah kenal belum tentu jatuh cinta...kalo nak bercinta kena kenal dulu..pastu tepuk dada, tanye lah hati...adakah aku sudah jatuh cinta ngan blog LENSA BURUK ni????

okes aku nak tag:
wansteddy
mama zarfan
anje
baby ibu
siti fatimah
so layantzzzz je la eh!!!!

No comments:

Post a Comment

mari komen..jgn x komen!!!