Friday, June 18, 2010

"Go Go Green Cutest Baby Contest by Mama_Aqish"

okes....jom join contest GO GO GREEN...Cutest Baby contest anjuran mama aqish nie...perghhh!!!sib baik contest nie dilanjutklan setelah aku ketinggalan nak join cutest baby face khas tuk follower setia!!!huhuhuh..so kalo nak tau lebih lanjut pasal contest nie KLIK SINI k....
nama anak: NUR ARDINI QALESYA BT ABDUL RAHIM
umur anak : 3 bulan
tarikh lahir : 23 March 2010

Okes...kali nie aku pertaruhkan gambar puteri kecil ku NUR ARDINI QALESYA...nak calonkan abg aqil nya x leh sbb abg aqil dah lanjut umo!!!wakakakaka...sib baik le ada gaks dini baju warna hijau..mmg nie lah satu2 nya baju dini kaler hijau...tapi nie hijau cair x pekat sgt ijo nya....harap diterima la yea..xde edit2 tau....maklum lah dah ada ank gugurl nie...dah gilos kaler pink la plaks kan???

Tuk menepati syarat supaya penyertaan ini tidak ditendang oleh empunya blog, jom layantzzz ayat2 membodek heheheh..eh tapi aku x reti arrr wat ayat bodek2 nie....tapi apa yg aku tulis ni mmg ikhlas le dari hati n naluri ku yg suci lagiks murnie nie...wakakakaka...

okes lah...aku mengenali blog anje nie sekitar awl2 tahun 2008...masa tu aku pasan yg anje nie salu mengskodeng blog aku secara senyap sunyi...hehehe...so x lama kendian baru dia memulakan langkah tuk beramah mesra ngan aku...dan aku pon membals kemesraan utk mengeratkan silaturrahim sesama islam melalui blog....so sejak tu kitorang salu balas membalas/komen mengomen....dia puji aqil aku puji aqish...heheheh camtu la citer nya..yg pasti smue nya pasal anak2....

yg best nya aku suka gaya anje nie sbb dari dia low profile...trussss dia nya blog glamer gitussss...mmg aku tgk anje mmg berusaha gigih tuk menaikkan ranking blog nya...dan aku kagum sbb cik nuff nya dah cecah 300++...bukan cam aku nie...huhuhu hangat2 taik itik jek malas toi nak capai target huhuhuhu...so pasnie aku kna berusaha keras gaks nak memfopularkan blog ku ini...hahahahaha....

ok lah tu je lah bebelan ku...harap2 dini ada TUAH la masuk contest ni...so GUD LUCK gaks le kat korang2 yg join contest nie K!! x rugi sbb hadiah ada org sponsor iaitu....manjakusayangcollection...best kan????x sabar nya nak menang!!!hehehhe

so layantzzz je la eh!!!!

1 comment:

mari komen..jgn x komen!!!